چرا برند شخصی برای موفقیت شغلی شما مهم است؟

دوره برند شخصی | گودکو

شاید تصور کنید که برند شخصی تنها برای افرادی مهم است که به صورت پروژه‌ای کار می‌کنند، اما این تصور کاملاً اشتباه است. اگر شما کارمند و یا مدیری باشید که در یک سازمان مشخص کار می‌کنید، برند شخصی برای شما هم اهمیت بسیار زیادی دارد.

مهم‌ترین عامل موفقیت برای افراد در سازمان‌ها، «تاثیرگذاری» است. شما در هر رده‌ای از سازمان که باشید، اگر بتوانید بر دیگران تاثیر بگذارید، پله‌های ترقی را به سرعت طی خواهید کرد و مورد اعتماد و توجه دیگران خواهید بود. بنابراین بسیار مهم است که دیگران چه تصوری از شما در ذهن خود دارند و شما نمی‌توانید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشید.

مدیریت کردن برند شخصی، یعنی مدیریت کردن تصویری که شما دوست دارید دیگران از شما در ذهن خود داشته باشند. آیا دوست دارید فردی حرفه‌ای به نظر برسید؟ یا فردی خوش مشرب؟ فردی سخت‌کوش؟ یا فردی خلاق؟ همه‌ی این موارد بخشی از برند شخصی شماست.

ایجاد یک برند شخصی قدرتمند شما را به عنوان یک رهبر در سازمان به دیگران خواهد شناساند و موجب می‌شود تا بقیه‌ی افراد به شما به عنوان یک رهبر هوشمند نگاه کنند. ارتقای تصویر ذهنی دیگران درباره‌ی شما، درهای بسیاری را به روی شما خواهد گشود و فرصت‌های خاصی را پیش پای شما خواهد گذاشت که بدون مدیریت کردن برند شخصی به آن دست پیدا نخواهید کرد.

اما سوال اصلی این است که چگونه می‌توان برند شخصی را مدیریت کرد؟ پیشنهاد ما این است که دوره‌ی آموزشی ویدیویی «ساخت برند شخصی اصیل» را از دست ندهید! این دوره در وب سایت «وب یاد» توسط آقای «امیر مهرانی» ارائه شده است و شما کاربران محترم گودکو می‌توانید با وارد کردن کوپن هدیه “goodco” حداکثر تا تاریخ ۹۴/۱۲/۱۷ از ۶۰ درصد تخفیف استفاده کنید.

در این دوره‌ی آموزشی که شامل ۴ ساعت ویدیوی آموزشی است، شما در سه گام توانمند خواهید شد تا برند فعلی خود را بشناسید، تصویر ذهنی‌ای که دوست دارید دیگران از شما داشته باشند را طراحی کنید و در نهایت، برند شخصی ایده‌آل خود را ارائه کرده و از آن نگهداری کنید.

در ادامه درباره‌ی هر کدام از این گام‌ها توضیحی ارائه شده است و برای توضیحات تکمیلی و ثبت نام می‌توانید به صفحه‌ی این دوره در وب یاد مراجعه کنید.

قدم اول؛ کشف برند فعلی: همه‌ی انسان‌ها یک برند شخصی دارند. برند فعلی را باید کشف کرد و این کشف با خودشناسی شروع می‌شود. ما نیاز داریم تا شناخت بسیار خوبی از توانایی‌ها، ضعف‌ها و رفتارهای خود داشته باشیم.

قدم دوم؛ طراحی برند ایده‌آل: برند ایده‌آل ما باید براساس اصالت ما ساخته شود. برندی که ستون‌هایش ویژگی‌های قدرتمند ماست. همینطور تخصص و دانشی که شما خودتان را با آن معرفی می‌کنید نیز باید مبتنی بر علاقه‌ها و قابلیت‌های شما باشد. عنوان شغلی را، خود شما به‌خودتان می‌دهید. این شما هستید که انتخاب می‌کنید در چه زمینه‌هایی کار کنید و در چه زمینه‌هایی بیشتر تمرکز کنید.

قدم سوم؛ ارائه و پشتیبانی برند: برند شما با رفتار و اقدام یکپارچه و مداوم شکل می‌گیرد. ارائه‌ی برند با استفاده از روش‌های معرفی و پشتیبانی از برند یعنی حفظ یکپارچگی و تداوم در ارائه‌ی برند.

در این دوره‌ی آموزشی ویدیویی آنلاین، به طور کامل ساخت برند شخصی با رویکرد اصیل (مبتنی بر ویژگی‌های شما) شرح داده شده است و همچنین، به تاثیر پرسنال برندینگ برای هر یک از نقش ها از جمله مدیر، کارآفرین، استاد و دانشجو اشاره شده است.

برای ثبت نام و استفاده از کوپن هدیه ۶۰ درصدی  “goodco” به صفحه‌ی این دوره در سایت وب یاد مراجعه کنید.